dissabte, de desembre 10, 2005

Llista de propòsits (II)

Després del temps que m'he passat sense escriure en aquest blog (el Juancarlos i la Marta es van encarregar de recordar-m'ho) he decidit fer un parell d'articles, aviam si m'animo a recuperar (o més bé a iniciar) la regularitat en l'escriptura, que va a ser que no...

Com a article de recuperació, actualitzaré la llista de propòsits escrita ja fa un temps:

  1. Trobar pis: Missió complerta! Després de uns quants mesos buscant, per fi hem trobat un pis que ens encanta.

  2. Treballar menys: A mitges... durant un temps (entre l'últim article i aquest) he aconseguit treballar menys, tot i que aquestes últimes setmanes hem tingut una entrega important i he tornat a fer força hores. Per sort, sembla que ara recuperem una mica la normalitat

  3. Dedicar-me més als meus negocis: "Ni chicha ni limoná"... vaig fent cosetes, però no al ritme que les hauria de fer si m'hi volgués guanyar la vida realment...

  4. Anar al gimnàs / Fer esport: Va a ser que no... m'he donat de baixa del gimnàs (pagar per no anar també és tonteria) i fa temps que no fem un partidet de futbol amb els de la feina...

  5. Deixar de fumar i de mossegar-me les ungles: Tampoc... com a molt fumaré menys amb l'entrada en vigor de la llei antitabac, però ja veurem que passa



Doncs res, continuaré amb els propòsits aviam si algun dia els aconsegueixo... tot i que se'n van afegint més, com ara decorar el pis...