dimarts, de maig 24, 2005

Lleugeresa bucal

Després d'anar al dentista a fer-me una revisió i una neteja de boca... em sento lleuger com una ploma... crec que m'han tret tosca (així és com acabo de descobrir que es diu "sarro" en català) a kilos.

1 hora i 20 minuts per fer la neteja dona una idea de la feina que se li ha girat a la noia que m'ha fet la neteja (molt atenta i molt simpàtica, per cert).

En quant a la revisió, em toca empastar-me dues dents, que després del temps que feia que no anava al dentista (uns 10 anys com deia fa 2 o 3 posts) trobo que no està gens malament...

Llàstima que encara no tinc la càmara digital (espero tenir-la un dia d'aquesta setmana), perque volia fer un abans i després de la neteja, però bé, crec que quan la tingui, ens haurem de conformar amb un després a seques. Els que us fixeu en els detalls recordareu la merda que tenia a les dents (sobretot a les de la part inferior)...