dijous, de març 31, 2005

Un nou intent

Dos posts en un dia. Increíble. No crec que això passi gens sovint.

Com ja he comentat anteriorment, sempre he tingut ganes de col·laborar (o iniciar) algun projecte de software lliure, però al final sempre s'ha quedat en "agua de borrajas". Doncs bé, en el meu n-èssim intent, intentaré aportar alguna cosa al projecte Gnome.

gnome-splash

Per qué? Doncs... perque crec que Gnome és un dels projectes de software lliure que ha aconseguit aglutinar una comunitat de gent al seu voltant i que intenta fomentar el seu creixement, per exemple, a través de la iniciativa gnome-love.

De moment no començo massa bé, perque la compilació des de CVS m'està fallant, però bé, esperem que les coses millorin... Ja aniré comentant si aconsegueixo alguna cosa, tot i que la meva "perrería" m'espanta... Si no acabo fent res... almenys hauré fet un preview del Gnome 2.10 :P

EDIT: Aprofitant la benentesa, he acabat de polir alguns detalls de la plantilla de Blogger que no m'acabaven d'agradar i he tret el link contra les patents de software, perque sembla que ho aprovaran de totes totes :(.