diumenge, de maig 22, 2005

Article + dentista

Mites sobre Linux

A kriptópolis han publicat una entrada força interessant per aquella gent que quan sent a parlar de Linux corre com un pollastre sense cap. Es titula "Quince mitos sobre Linux", i tracta d'aclarir coses que es diuen sobre Linux i que no són veritat, o que no són exactament com la gent sense un coneixement acurat de Linux pensa.

Quince mitos sobre Linux

Personalment, conec casos de gent que quan li vaig suggerir que s'instal·lés Linux em va dir (literalment) "No em vull passar dos mesos per configurar la tarja de so". Sobren els comentaris...

Dentista

Després de molt temps sense anar al dentista (temps vol dir 10 anys, potser), la Isa m'ha convençut de que hi vagi a fer-me una revisió. Em temo que després de tant temps sense anar-hi m'haurà d'empastar tota la boca, com al capítol de Mr. Bean, però bé... Valor y al toro!