dilluns, de setembre 12, 2005

Resum de vacances

Aprofitant que tampoc tenia massa cosa a fer (bueno, si, hauria de treballar en el propòsit número 3) m'he dedicat a publicar a Flickr les fotos que més m'han agradat de les vacances d'aquest any.

Per resumir les vacances, el trajecte ha estat:

  1. Barcelona

  2. Sitges

  3. San Feliu de Veri

  4. Barcelona

  5. Sitges

  6. Barcelona

  7. Eivissa

  8. Formentera

  9. Eivissa

  10. Barcelona

Tot i semblar estressant, no ho ha estat tant, perque he disposat de tot el mes d'agost. Com a notes destacables del període vacacional:

  • Que San Feliu de Veri, i en general el pirineu aragonés (o almenys el d'aquella zona, que és la que jo conec mínimament) té paisatges preciosos i innumerables excursions per fer, apart de la tranquilitat i pau interior (cosa que ja em calia) que transmet.

  • Que no ens van estobar a les festes de Gràcia per poc, perque 15 minuts després que marxessim de la plaça Rius i Taulet va començar a haver-hi els disturbis

  • Que Formentera és una passada: tranquilitat, platges paradisíaques i bon rollo... que més es pot demanar?


Us deixaria aquí una prèvia de les fotografies, però com el blogger és un kerfu i no deixa posar scripts, doncs us passo l'enllaç directe a les fotografies que hi he pujat... De moment ja podeu veure aquí una posta de sol a Formentera...

ACTUALITZACIÓ: He intentat sense èxit posar una imatge en mig d'aquest post. Això demostra dues coses, a saber: a) sóc un inepte pel disseny i qualsevol cosa que estigui relacionada amb ell i b) també m'he convertit en un inepte per l'HTML