dijous, d’octubre 28, 2004

Fuckowski

Avui he dinat amb uns ex-companys de la feina. Tot comentant les experiències, ara divertides, viscudes en anteriors empreses (amb alguns d'ells he coincidit fins en 3 empreses) m'han comentat l'existència d'una pàgina relativa a les experiències d'un programador. Es tracta de FUCKOWSKI:: Memorias de un programador.

És un blog les històries del qual giren entorn les experiències d'un programador amb els seus caps de projecte o "managers". Són boníssimes, si heu treballat mai en algunes empreses de les que s'autoanomenen "capdavanteres" del sector, segur que us sentiu identificat amb més d'una i de dos històries de les que explica en Fuckowski.

Almenys a mi m'ha passat... i és que en la meva curta vida laboral, ja he vist cada percal...

En particular, un dels posts m'ha fet riure una bona estona, i m'ha animat a narrar de tant en quant els arguments tècnics d'alguns dels suposadament caps tècnics de projectes en els que he estat, tot i que no crec que amb tanta gràcia com en Fuckowski.

1 Comentaris:

Blogger Farrandu diu...

En todo caso tengo que dártelas yo a ti, he disfrutado mucho leyendo tus posts (y la gente de mi trabajo también).

Me he sentido muy identificado con algunas de las historias que has contado, espero que sigas contándolas con este estilo tan divertido a la par que punzante.

7:50 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home