dimarts, de setembre 28, 2004

Reloj, no marques las horas?

Treballo.
Tinc una petita (molt petita) empresa amb uns amics.
Tinc xicota.
Tinc curiositat informàtica.
M'agrada el futbol (veure'l i practicar-lo).

Com es pot veure, tinc un munt de coses. Segurament per això el que precisament no tinc és temps per tot, i aquest blog sembla que així ho demostra. El meu últim post és de fa 2 mesos enrere... sobren els comentaris... Sort que els de Blogger et mantenen el blog un temps decent, perque em pensava que ja ni el tindria.

Per una banda, suposo que el temps ha estat un dels factors que ha fet que tingui el blog una mica oblidat, però també em trobo amb que, simplement, no tinc res a dir. Llegeixo uns quants blogs, i trobo que hi ha articles interessants, però fer una selecció dels articles prou interessants per mencionar al blog em fa mandra, a part que em sembla que així no aporto res d'interessant. Els de DMOZ en dirien "contingut repetit".

Així doncs, aquest post és un anunci de que aquest blog romandrà tan inactiu com consideri necessari, perque la meva autocensura és més gran que les meves ganes de mantenir un blog. Per altra banda diuen que "lo bueno si breve, dos veces bueno", no?