divendres, de juny 18, 2004

Poca feina?

Es podria pensar que, donat que m'he decidit a crear un blog aquí a blogger, tinc poca feina. Doncs no, més aviat al contrari, el que passa és que -des de fa un temps- el que fan a la televisió ha deixat d'interessar-me i per tant, em passo encara més estona davant d'una pantalla d'ordinador.

Doncs res, aquí hi posaré bàsicament el que em vingui de gust. Des de coses del món del software lliure i de informàtica en general fins al nou personatge "freak" descobert pel Càrdenas... La regularitat en els articles no crec que predomini en aquest blog, però bé, com es gratuit, me la pela si te gaire èxit o no.

De moment, aprofitaré per posar quatre enllaços a pàgines que m'interessen (intel·lectual o econòmicament) aviam si això fa que pugi el seu Page Rank (TM) al Google. I aprofitant que parlem del buscador per excel·lència (almenys de moment), li dedicaré el meu proper post.