dilluns, de juliol 12, 2004

La Reina

Copiant vilment el costum del Juan Carlos d'opinar sobre els restaurants que visita, avui passaré a comentar la meva opinió sobre el restaurant "La Reina", que vaig tenir el plaer de visitar l'altre dia.

La primera sorpresa agradable (digueu-me freak) que vaig tenir és que tenen una pàgina web i que, a més, no és la típica web horrible que ha fet algú amb coneixements justets sobre HTML. La pàgina és www.lareina.net.

El restaurant, situat a un carreró molt aprop de l'esglèsia de Santa Maria del Mar, té una ambientació molt orientada a l'intimitat: mitjes llums i música bàsicament chill-out el fan un lloc ideal per anar-hi en un ambient de parella.

En quant a la carta, variada i moderna: com a primer jo vaig menjar un pastís d'espàrrecs a l'aroma de gerds i la xicota llagostins amb compota de dàtils. Com a segon plat: filet d'estruç (amb carxofes i botifarra negra) i salmó a la sal amb salsa de iogurt respectivament. En quant als postres tampoc no desmereixien la resta: a destacar el pastís de xocolata negra.

En definitiva, un restaurant que surt sobre els 30 - 35 € per cap i que val la pena visitar, tant per l'ambientació com pel menjar en si. Jo almenys repetiré...