diumenge, de juny 20, 2004

The free software needs you!

Durant un temps, m'he estat plantejant de participar de forma activa en el món del software lliure. Per ara, les meves col·laboracions han estat més aviat poques, i les poques que he realitzat han estat sobretot per motius relacionats amb la feina.

He estat pensant projectes que usi més o menys regularment, com ara GNOME, Mozilla o fins i tot m'he plantejat de col·laborar en el nucli de linux (Sempre m'ha agradat el tema dels sistemes operatius). En general, he mirat cosetes en C o C++, per variar una mica respecte a la feina, ja que treballo en java des de fa gairebé 5 anys i sempre està bé canviar una mica, ni que sigui perque no es rovellin els coneixements.

Al final, per desgràcia, sempre trobo motius per no invertir el temps que suposaria: la corba d'aprenentatge de projectes tan grans, les hores que em passo a la feina, la meva implicació en altres negocis i les ganes de fer altres coses que no siguin seure davant d'un ordinador 4 hores més de les que ja hi sec a diari.

Ara, quan la meva fortuna em permeti anar de festa cada dia, hi col·laboraré, ho prometo ;)