divendres, d’abril 20, 2007

Vet aquí un post, vet aqui un nafrat, aquest blog no s'ha acabat

Crec que he superat oficialment el récord de dies sense dir res a un bloc no abandonat: des del 10 de desembre de 2005... no està mal. Pensava que els de blogger ja m'haurien eliminat el blog, però veig que van sobrats d'espai.

En qualsevol cas, com tampoc vaig prometre cap tipus de regularitat ni constància, doncs no he tingut cap mena de remordiment al respecte. Només em recordava la meva inoperància com a autor de blog una casamentera, que sembla ser la única persona (apart de mi mateix) que es mira aquest desastrós blog de tant en quant .

Doncs res, només destacar que he escrit unes línies (que ja és més del que he fet en els darrers 17 mesos) i que escriuré alguna cosa més. Segurament escriuré un parell o tres de coses, si hi arribo, en els propers dies i després passaré 17 o 18 mesos més sense dir res.

Per cert, al final em van acceptar el patch pel nautilus. Quan ho vaig veure quasi em cau la llagrimeta. Des de llavors no he fet res més XD... sóc poc constant.

Etiquetes de comentaris:

1 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

hola super webloger, aqui casamentera al habla, felicidades veo que has hecho un post y casi no habla de tecnología. Bueno que sigas por eso camino y nos vemos por lo menos en la boda..;)

10:42 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home